środa, 22 grudnia 2010

Wyprawa po choinkę... ;)

Jak głosi świąteczna tradycja, w każdym domu winna stać świeżo ścięta choinka...

Oto reportaż z tej wyprawy...

***


Daleka droga przed nami...

Na rozgrzewkę najlepsze ćwiczenia ;)


Dziadek zgubił Michała... ?

Nie... po prostu Michał nie przepuści tak głębokiego śniegu...

O...


Idziemy dalej...

Są choinki! ;)

Trzeba je oczyścić ze śniegu :)


:-)

Szukamy najładniejszej...

Eh... to nie choinki!

To małe sosny skryły się pod śniegiem...

Wracamy do domu z pustymi rękami!!!

THE END

***

;-P


7 komentarzy:

Ivona Bałdyga pisze...

A co to za kłusowanie po lesie;)))) hehe:)
Spóźniliście się, my wycięliśmy najpiękniejszą;))

Piękne, naturalne kolorki i uroczy mały model.

Wesołych Świąt Maćku dla Ciebie i całej Rodzinki:)

www.iwonabaldyga.pl

MacieK pisze...

Dziękuję Iwono :)
Ja także przesyłam życzenia Wesołych Świąt dla całej Waszej rodzinki!!!

asp pisze...

Wesołych Świąt!
Jest Świąteczna magia w tych zdjęciach . Bardzo podoba mi się "Eh... to nie choinki " :)

MacieK pisze...

Wesołych Świąt Agnieszko!

A co do zdjęcia to wskazałaś moje ulubione z tego spaceru :)

Aneta Gancarz pisze...

Oj dawno nie zagladalam tutaj...i znowu jestem pod wrazeniem tego przyjemnego ciepla wyplywajacego z kazdego zdjecia, mimo zimy i chlodu...naprawde:) Michalek pewnie ani troszke nie narzekal na zimno, bo usmiech towarzyszy jego buzce niemal na kadym zdjeciu :)

Anna Różnicka pisze...

Maćku piękne zimowe- jestem pod wrażeniem. Same świetne ujęcia, super pokazane otoczenie. No i kolorki i śnieg bardzo ładnie Ci wyszły. Na prawdę gratulacje !

krakowianka pisze...

Ale super swiatlo pomiedzy drzewami.... mmmiodzio i kolorystycznie kurteczka ze sniegiem i drewnem... piekne polaczenie ci wyszlo!

Zapraszam tez do mnie: www.marzenki.blogspot.com