wtorek, 18 stycznia 2011

Wizyta u Pradziadków

W sobotę Michał pojechał w odwiedziny do Pradziadków.
Postanowiłem zrobić mały reportaż z tego spotkania. Michał nie często widuje się ze swoimi pradziadkami (z pradziadkiem ostatni raz w swoje chrzciny...). Zdjęć celowo nie retuszowałem, nic nie wymazywałem, każdy przedmiot, figurka, lampka, obrazek, każdy mebel zawiera dla mnie wielką moc wspomnień i sentymentów. Nie zabrałem ze sobą także lampy, chciałem jak najwierniej oddać klimat tych miejsc.
Zapraszam do krótkiej wycieczki po kadrach powstałych w trakcie tego spotkania, ale także i kadrach przedstawiających mały wycinek miejsc z mojego dzieciństwa.

***

z prababcią Celinką :)





















***

z pradziadkiem Cześkiem



Licząc niewidocznego fotografa, przy jednym stole zasiadły cztery pokolenia... :-)

***

4 komentarze:

agaw pisze...

Piękne, te z odbiciem w szybie i to jak dziadkowie oglądają fotografie...rewelacyjnie.......

asp pisze...

Piękny i wzruszający reportaż :)

hhana pisze...

Zazdroszczę takich fotografii,przepiękna pamiątka .

MacieK pisze...

Dziękuję :-)