wtorek, 1 lutego 2011

"Dzieci dzień po dniu" - projekt LUTY

W skrócie - luty, 28 dni, codziennie jedno zdjęcie, zrobione w danym dniu...
więcej o projekcie na Forum Dziecko w Obiektywie :)

***

DZIEŃ 1

Zaczynamy!



***

DZIEŃ 2

Walka o... smoczek ;)



***

DZIEŃ 3

Przychodnia...



***

DZIEŃ 4

Ulubione zajęcie i słowo Michała... :D



***

DZIEŃ 5

Sobota. Szklana pogoda...



***

DZIEŃ 6

Szymon atakuje szuflady...



***

DZIEŃ 7

Boisko miejskie...



***

DZIEŃ 8

Szymon z podpórką... ;)



***

DZIEŃ 9

Michał i jego ulubiona atrakcja - przejażdżka samochodem :)



***

DZIEŃ 10

Jedne z ulubionych przedmiotów...



***

DZIEŃ 11

Puzzle



***

DZIEŃ 12

Działkowy pomagier dziadka... ;)



***

DZIEŃ 13

Działkowy pomagier c.d. ;)



***

DZIEŃ 14

;)



***

DZIEŃ 15

w końcu złapani razem... :)



***

DZIEŃ 16

Dziś też razem, ale już w trochę inne atmosferze ;)



***

DZIEŃ 17

M&S cd.



***

DZIEŃ 18

Tylko Michał wie o co mu chodziło... ;)



***

DZIEŃ 19

U prababci na obiadku ;)



***

DZIEŃ 20

Z ciociami :D



***

DZIEŃ 21

Znaki



***

DZIEŃ 22

Na balkonie...



***

DZIEŃ 23

Demolka ;)



***

DZIEŃ 24

Blokers



***

DZIEŃ 25

Na placu zabaw cd.



***

DZIEŃ 26

Poranek...



***

DZIEŃ 27

W lesie...



***

DZIEŃ 28

Koniec !!!



***

To już koniec projektu! 28 kadrów z codzienności moich chłopaków. Było to dosyć wyczerpujące twórczo, była presja i codzienny obowiązek :) Ale co najważniejsze... było warto!
Wiele się w tym miesiącu nauczyłem, technicznie, obróbkowo, ale i tak nie namacalnie, tj. szukać i dostrzegać pośród z pozoru banalnych momentów materiału na niebanalne kadry :) tzn. mam nadzieję, że takie były :D

Dzięki wszystkim za śledzenie projektu i wspieranie miłymi słowami w komentarzach!

Wkrótce zapraszam na małe zestawienie alternatywnych fotek powstałych w trakcie tego projektu :)

***

18 komentarzy:

paranoid android pisze...

Świetny pomysł, z tym jednym zdjęciem codziennie:)Może w marcu też tak zrobię:)

Ivona Bałdyga pisze...

Wytrwałości..

www.iwonabaldyga.pl

Alicja Warzecha photography pisze...

Będę z ciekawością codzienne zaglądać:)

MacieK pisze...

Miło mi :) Zapraszam codziennie na ten sam wpis, postanowiłem nie zakladać codziennie nowych.

paranoid android pisze...

OK;)

Joanna Szymańska pisze...

Trzymam kciuki za wytrwałość !!

ewalazinska pisze...

no, zdolniacha z niego ;) Moja Amelka zna na razie A jak Amelka i I jak Ciocia, tak mówi :)))))

agaw pisze...

Cudne fotografie, projekt bardzo mi się podoba i podglądam Wasze poczynania :) Pozdrawiam

MacieK pisze...

Dziękuję Wam bardzo!

Ivona Bałdyga pisze...

Maćku aż przyjemnie patrzy się na takie naturalne kadry, nie wymuszone reakcje dziecka, spontaniczność i brak przesadnej obróbki. Jesteś specjalistą w ukazywaniu emocji dziecka. Nie widziałam tego wątku u Ciebie wcześniej, ale z miłą chęcią będę podpatrywać kolejne fotografie.
Rozwalił mnie zdjęcie z pilotami i słowem "TATUŚ". Gdybyś nie pokazał "alt+s" to chyba bym nie uwierzyła;)
Pięknie, ach..


www.iwonabaldyga.pl

Alicja Warzecha photography pisze...

Każdy dzień to nowe wyzwania,nowe wspaniałe chwile,ciekawa jestem kolejnych :)Dziś pewnie jakiś walentynkowy kadr będzie ;)

MacieK pisze...

Iwona, Alicja dziękuję :)
Iwona, to bardzo budujące co piszesz...

Na tym laptopowym właśnie chciałem złapać moment pisania Ś, fajnie że zauważyłaś :) Jestem w szoku jak Michał szybko łapie takie techniczne niuansy, wystarczy mu raz powiedzieć i wszystko zapamiętuje...
Po wizycie z pradziadkami doszedłem do takiego właśnie wniosku, że dzisiejsze 2-3 latki w pewnych kwestiach technicznych przewyższają czasem umiejętnościami 70-80 latków...

Izabela Sasinowska pisze...

Śliczne pociechy, kolorki i kadry! Jak zawsze miło się ogląda Twoje zdjęcia!

paranoid android pisze...

Piękne zdjęcia robisz. To z 17.02 cudne.

paranoid android pisze...

Gratuluję wytrwałości! Było warto!
W domu robisz zdjęcia z lampą?

MacieK pisze...

Dzięki! :)
Co do lampy to używam, ale zazwyczaj dopiero gdy światłomierz wchodzi powyżej ISO 1600.
1,2,10,11,16,17,18,28 były z lampą.
Lampa niszczy klimat zdjęć, więc używam jej w ostateczności :)

paranoid android pisze...

Ja nie mam lampy, a wbudowanej nie używam. Z tym, że przy sztucznym świetle wychodzą mi zdjęcia o nieciekawej kolorystyce i w ogóle kiepskie. Ale to pewnie też zasługa obiektywu i body.

Tata pisze...

zdjęcie nr 7 to znakomity i naturalny portret dziecka! można się nim zachwycać