środa, 16 marca 2011

Projekt LUTY - alternatywnie :)

Pamięta ktoś jeszcze  "Dzieci dzień po dniu" - projekt LUTY ? ;)
Na końcu napisałem, że dodam jeszcze zdjęcia alternatywne do wybieranych w projekcie. Czasem bywało tak, że ledwo jedno w danym dniu mi pasowało, a czasem trudno mi było z kilku wybrać :) Dlatego w tym wrzucie nagiąłem reguły lutowego projektu, bo co prawda też jest 28 zdjęć, ale nie z każdego dnia :P czyli momentami będzie kilka z jednego. Szczególnie w plenerze udawało mi się ustrzelić coś więcej.

Zaczynamy, ale ostrzegam, że będzie totalny misz-masz :)

***

























































***

8 komentarzy:

paranoid android pisze...

Piękne:) Taki misz-masz jest fajny.
Jestem zachwycona jakością Twoich zdjęć. Możesz napisać jakim obiektywem?

Ivona Bałdyga pisze...

Rewelacyjne zdjęcia Maćku, tak naturalne, spontaniczne. Twoje dzieci będą Ci kiedyś wdzięczne za tą pamiątkę w postaci zdjęć. Duże uznanie... miło mi u Ciebie pobyć kilka chwil:)
Iwona z www.iwonabaldyga.pl

Tata pisze...

też mi się podoba ta seria
niektóre zdjęcia wręcz rewelacyjne ;-)

MacieK pisze...

Dzięki Wam bardzo! :)
Paranoid, w tym wrzucie są zdjęcia ze wszystkich czterech szkieł jakie mam. Najwięcej z N35/1.8, te "szerokie" są z N18-105. Reszta z 50tki/1.8 i chyba tylko jedno z N70-210.
Polecam programik Opanda IExif, po zainstalowaniu bardzo łatwo sprawdzić parametry zdjęcia (jeśli nie są skasowane, ja nie kasuję), klikamy prawym i "View Exif" - wtedy mamy wszystko jak na tacy :)

Agata pisze...

fajne, wesołe, kolorowe :)
będzie piękna pamiątka :)

mama-pati pisze...

nawet nie wiem co napisać, zamurowało mnie, po prostu wszystkie zdjęcia są świetne, każde z nich ma swoją historię, opowiada historię, o tym że są super jakościowo to sam wiesz, ale te momenty tak fajnie uchwycone, lecące klocki , dym z ogniska, wszystkie odbicia w szybach itp.spontanicznie, pełno energii, podziwiam

Joanna Szymańska pisze...

Uliczne kadry super. I Szymek ma cudne włosy :D

MacieK pisze...

Agata, mama-pati, Asia dziękuję :)
Mama-pati to szalenie miłe co napisałaś