wtorek, 19 lipca 2011

Mega laufradowy wpis...

Mega, bo prawie 30 kadrów z laufradowych wycieczek Michała. Fotki z czerwca.
Zebrałem do kupy i wrzucam jako całość :)

***

ZACZYNAMY












***


Chwila przerwy...









***

Na zielono-zielono ;)













- R E K L A M A -


***

Coś z miasta:




***

Teraz ku przestrodze...

Kadr na chwilę przed...


*

BACH%#$!!!

*

15 minut po... :/
Było groźnie, serio. Pomimo tej miny, wyglądało to kiepsko. Kask odrobinę pomógł. Nie pomogła zbytnia brawura i rutyna... Po co jechać z górki na hamulcu, jak bez jest szybciej... 

Na drugi dzień...

Dwa dni po...
Mich ma bzika na punkcie tego rowerka. Nawet po upadku sam dojechał powoli do domu, więc się w sumie nie zdziwiliśmy jak znowu bez śladu traumy wsiadł na swój ukochany pojazd :)


KONIEC

:-)

***

Z podziękowaniami dla Stróża, że skończyło się bez większych usterek...

* * *

11 komentarzy:

Ewa pisze...

Pięknie pokazujesz Michała. Świetne, naturalne kadry, ładne kolorki, podoba się:) P.S. zdjęcie nr 25 u mnie nie wyświetla się:)

Paula pisze...

Leśne Skrzaty takie już są - poobijane i posiniaczone, ale za to szczęśliwe :) Wiem coś o tym.
Pozdrawiam

majaizgraja pisze...

Przejrzałam cały blog od deski do deski, jestem pod wrażeniem, cudowne zdjęcia i ten rowerek, towarzyszący Michałowi na każdym kroku, świetne! Widać, że fotografujesz bo lubisz, bardzo lubisz! I bijesz co niektórych szczecińskich "profesjonalnych" fotografów na łeb i szyję! Fajnie tak pooglądać miejsca, które się dobrze zna! Pozdrawiam i podziwiam.

Maciej Krzywania pisze...

Dziękuję bardzo!!!
Ewa, ImageShack czasem wariuje, powinno być już ok.
Majaizgraja, wow, co za komentarz... strasznie mi miło po prostu :) Dziękuję i pozdrawiam!!

tomeda pisze...

dawno do Ciebie nie zaglądałam a tu takie perełki :)) świetne zdjęcia, super pokazujesz chwile z życia dzieciaków :)) a Michał taki wielki już że szok :)))

uchwycić chwilę pisze...

Świetne kadry laufradowe! No i niezłe limo~!Helcia też szaleje na swoim rowerku biegowym i powiem szczerze,że był to najlepszy zakup jaki do tej pory kubiliśmy.

kaba pisze...

Zupełnie przypadkiem dziś tu trafiłam i jestem pod ogromnym wrażeniem! Świetne, niebanalne kadry, piękne światło, o jakości nie wspomnę, ale przede wszystkim niesamowita naturalność i spontaniczność bije z tych zdjęć! Kurcze, naprawdę :) Na potwierdzenie dodam, że przejrzałam chyba wszystkie wpisy (a jest ich sporo :)), i wcale nie mam dość, a wręcz przeciwnie. Pozdrawiam serdecznie. I od dziś będę stałym podglądaczem :)

Tata pisze...

świetny zestaw!

Maciej Krzywania pisze...

Jeszcze raz DZIĘKI BARDZO!!
Kaba, no nie wiem co napisać, niesamowicie przyjemne jest czytać coś takiego... Zapraszem więc do dalszego podglądania ;) a będzie dużo wpisów, bo dużo fotek powstało, tylko nie ma kiedy obrabiać i wstawiać :(

paranoid android pisze...

Też jak zwykle jestem pod wrażniem:)

beotia pisze...

Przepiękna ta rowerowa sesja!